• Tłumacz języka migowego
BIP

Skontaktuj się z Powiatowym Rzecznikiem Konsumenta

 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Będzinie udziela porad i informacji w sprawach konsumenckich :

  • wyłącznie konsumentom, czyli osobom fizycznym, które działając w celu bezpośrednio nie związanym z działalnością gospodarczą lub zawodową zawarły umowę z przedsiębiorcą  (art. 221 kodeksu cywilnego)
  • wyłącznie mieszkańcom powiatu będzińskiego; dane teleadresowe powiatowych i miejskich rzeczników konsumentów w kraju można znaleźć na stronie www.uokik.gov.pl

 

Mieszkańcy powiatu będzińskiego mogą bezpłatnie zasięgnąć porady i informacji w sprawach konsumenckich:

  • osobiście w Biurze Powiatowego Rzecznika

42-500 Będzin, ul. Ignacego Krasickiego 17, I piętro, pok. nr 127, 128

Poniedziałek  - 14.00 - 17.00        Środa      -       8.00 - 12.00
Wtorek           -  8.00 - 12.00         Czwartek -     12.00 - 15.00


Zgłaszając się po poradę przynieś należy ze sobą wszystkie dokumenty istotne dla sprawy(np. paragon, fakturę, zamówienie, umowę, regulamin, złożone reklamacje, prowadzoną z przedsiębiorcą korespondencję, itp.).

 

  • telefonicznie (w sprawach nie wymagających analizy dokumentów)

pod nr 32 368 08 03

Poniedziałek  - 14.00 - 17.00        Środa      -       8.00 - 12.00
Wtorek          -  8.00 - 12.00        Czwartek -     12.00 - 15.00

 

Rzecznik Konsumentów odpowiada jedynie na e-maile zawierające dane nadawcy.

Dane osobowe ujawnione przy udzielaniu porad i informacji są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych, w szczególności w celu zapewnienia przez Rzecznika Konsumentów pomocy w sprawie o ochronę praw konsumenta. 

 
 

 

do góry