Skontaktuj się z Powiatowym Rzecznikiem Konsumenta
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Będzinie udziela porad i informacji w sprawach konsumenckich :
- wyłącznie konsumentom, czyli osobom fizycznym, które działając w celu bezpośrednio nie związanym z działalnością gospodarczą lub zawodową zawarły umowę z przedsiębiorcą (art. 221 kodeksu cywilnego)
- wyłącznie mieszkańcom powiatu będzińskiego; dane teleadresowe powiatowych i miejskich rzeczników konsumentów w kraju można znaleźć na stronie www.uokik.gov.pl
Mieszkańcy powiatu będzińskiego mogą bezpłatnie zasięgnąć porady i informacji w sprawach konsumenckich:
- osobiście w Biurze Powiatowego Rzecznika
42-500 Będzin, ul. Ignacego Krasickiego 17, I piętro, pok. nr 127, 128
Poniedziałek - 14.00 - 17.00 Środa - 8.00 - 12.00
Wtorek - 8.00 - 12.00 Czwartek - 12.00 - 15.00
Zgłaszając się po poradę przynieś należy ze sobą wszystkie dokumenty istotne dla sprawy(np. paragon, fakturę, zamówienie, umowę, regulamin, złożone reklamacje, prowadzoną z przedsiębiorcą korespondencję, itp.).
- telefonicznie (w sprawach nie wymagających analizy dokumentów)
pod nr 32 368 08 03
Poniedziałek - 14.00 - 17.00 Środa - 8.00 - 12.00
Wtorek - 8.00 - 12.00 Czwartek - 12.00 - 15.00
- elektronicznie - WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
Rzecznik Konsumentów odpowiada jedynie na e-maile zawierające dane nadawcy.
Dane osobowe ujawnione przy udzielaniu porad i informacji są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych, w szczególności w celu zapewnienia przez Rzecznika Konsumentów pomocy w sprawie o ochronę praw konsumenta.