mapa powiatow bedzin slawkow mierzecice psary bobrowniki wojkowice bedzin czeladz siewierz

Dzisiaj jest: 9 maj 2021
Imieniny obchodzą: Grzegorz, Katarzyna, Karolina

 WNIOSEK O INTERWENCJĘ

 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów występuje do przedsiębiorcy po wyczerpaniu przez konsumenta drogi postępowania reklamacyjnego, po złożeniu przez konsumenta będącego mieszkańcem powiatu będzińskiego wniosku o interwencję.

 

Wniosek powinien zawierać co najmniej:

  • wskazanie osoby, od której pochodzi (imię i nazwisko) i jej adres zamieszkania,
  • opis istotnych w sprawie okoliczności faktycznych,
  • wskazanie na czym polega naruszenie praw konsumenta,
  • wskazanie czego wnioskodawca oczekuje od przedsiębiorcy.

Wniosek powinien być podpisany przez wnoszącego (własnoręcznym podpisem).

 

Wniosek może być:

  • złożony w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Będzinie,
  • przesłany drogą pocztową na adres Starostwo Powiatowe w Będzinie 42 – 500 Będzin, ul. Ignacego Krasickiego 17.

 

Wniosek w sprawach o ochronę praw indywidualnych konsumentów jest wolny od opłat.

Wnioski nie zawierające imienia i nazwiska oraz adresu pozostawione będą bez rozpoznania.

Wzór wniosku do pobrania w załączniku.

 


 

Dane osobowe zawarte we wniosku będą przetwarzane w Starostwie Powiatowym w Będzinie w celu wypełnienia obowiązków prawnych, w szczególności w celu zapewnienia przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów pomocy w sprawie o ochronę praw konsumenta. 

Biura Obsługi Klienta:

 

Adres Telefon
ul. Jana Sączewskiego 6 +48 32 368-07-00 do 02

ul. Ignacego Krasickiego 17

+48 32 368-08-00 do 01

Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że odwiedzana strona korzysta z plików cookies. W związku z powyższym użytkownik strony może domyślnie ustawić w przeglądarce poziom kontroli, czy, ile i jakie chce cookies. Brak takich ustawień będzie świadomym aktem woli i akceptacji plików cookies.

Akceptuję pliki cookie